هوش مصنوعی هوش مصنوعی .

هوش مصنوعی

طراحی وبسایت و شیوه های نوین آن

طراحی وبسایت و شیوه های نوین آن

 

 

شیوه های نوین طراحی وبسایت 2020 کدامند؟ در یک بازار بسیار رقابتی مانند بازار دیجیتال ، پیش بینی تغییرات و یادگیری نحوه انطباق با آنها مهم است. در نتیجه برای اینکه وبسایت ما در بهترین حالت قرار بگیرد بهتر است از رویکرد های جدید و شیوه های نوین در طراحی آن استفاده شود. بسته به نوع کسب و کار و نحوه طراحی سایت می توان از بسیاری از روش های مختلف کمک گرفت. بنابراین نمی توان گفت که کدام شیوه بهتر از سایرین است. ما در این نوسته سعی داریم تا بتوانیم با معرفی برخی از این روش ها برای شما راهنمای خوبی باشیم.

 

 

 



انواع شیوه های نوین طراحی و توسعه وبسایت

 

برنامه های وب پیشرفته (PWA)
در سال 2019 ، 65٪ از سفارشات خرید آنلاین از طریق وب سایت و با دستگاه های تلفن همراه انجام شده است. روند افزایشی وب سایت PWA این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا وب سایت های مورد علاقه خود را از طریق مرورگر وب تلفن همراه و یا دسک تاپ و بدون بارگیری و نصب برنامه های خاص مشاهده کنند. PWA ها در سال 2020 با HTML و CSS ، JavaScript ، React یا Angular نوشته می شوند. علاوه بر تجربه کاربری عالی و عدم نیاز به برنامه های دیگر ، PWA می تواند اعلان های فشاری ارسال کند و دسترسی آفلاین به محتوای ذخیره شده را برای کاربران فراهم کند.

 


هوش مصنوعی و ربات ها
شرکت های عظیم B2C در حال حاضر از این فناوری برای خدمات دهی به مشتریان خود استفاده می کنند – ربات های چت صفحه رسمی داخل Facebook Messenger ، WhatsApp و Skype نمونه های خوبی هستند. همچنین یک ربات می تواند در PWA ، وب سایت معمولی ، تجهیزات حرفه ای یا خانگی و هر برنامه متصل به اینترنت که توسط یک شرکت تجاری توسعه یافته است ، ادغام شود.

 


صفحات شتاب داده شده تلفن همراه (AMP)
AMP ها صفحات بهینه شده ای هستند که می توانند سریع کار کنند و دارای یک طراحی ساده و در عین حال راحت هستند و فقط دارای ویژگی های اساسی در مقایسه با محصولات وب کامل هستند. این صفحات همچنین برای موبایل مناسب هستند و محتوای آنها همیشه قابل خواندن است.

 


برنامه تک صفحه (SPA)
SPA ها به دلیل افزایش چارچوب های JavaScript محبوبیت خاص خود را پیدا می کردند. هنگامی که با آنها کار می کنید وقایع خاص مرورگر را رهگیری کرده و از JSON درخواست می کنید که همانند کار با یک برنامه وب اپلیکیشن است. صفحات Google مانند Gmail ، Google Drive یا Google Maps و همچنین سیستم عامل های شبکه های اجتماعی مانند Facebook از این نوع هستند. مشاهده روند فعلی وب روشن می کند که در آینده اکثر وب سایت های کاربردی به شیوه SPA ساخته می شوند.

 


بهینه سازی جستجوی صوتی
به نظر می رسد آینده توسعه وب کمتر در گرو متن ها و بیشتر مایل به کارکرد با صدا است و این رویکرد  فقط در مورد دستیارهای خانگی چند منظوره مجازی مانند Siri ، Google Home یا Amazon’s Alexa نیست. در سال 2020 ، بیش از نیمی از دستگاه های هوشمند و اینترنت اشیا سخنان کاربران را می شنوند و دستورات صوتی را اجرا می کنند. و حتی در موارد بیشتر آنها قادر خواهند بود صدای افراد مختلف را تشخیص دهند و تجربه شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای همه فراهم کنند.

 


رابط کاربر متحرک
این احتمال وجود دارد که در سال 2020 MVP ها هنوز بسیار ساده و مینیمال باشند. اما به صورت همزمان ، متخصصان تقاضا برای رویکردهای طراحی جدید مانند UI متحرک را پیش بینی می کنند. اگرچه طراحی رابط کاربر حرکتی از سال 2018 مرسوم است ، اما به دلیل فناوری کتابخانه های SASS اکنون برای همه کاربران دستگاه های متفاوت قابل دسترسی است.

 


تست اتوماسیون
بیشتر فن آوری های در حال ظهور وب با هدف ارزان سازی روند توسعه و ارائه بهترین تجربه به کاربران است. اتوماسیون مراحل توسعه ابزاری برای دستیابی به هدف اول است. یادگیری ماشین و رویکرد AI به ما امکان می دهد پروژه های پیچیده ای را با یک تیم کوچک یا با تعداد کمتری از متخصصان توسعه بسازیم ، در حالی که اتوماسیون تست محصول به ما کمک می کند تا بررسی کنیم که آیا محصول ما برای استقرار آماده است یا خیر.

 

 


برچسب: هوش مصنوعی، برترین اپراتور، طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی، شرکت هوش مصنوعی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۶:۵۵ توسط:شرکت هوش مصنوعی ویرا سگال کارو موضوع: نظرات (0)